הקמת קמפיין ברשת המדיה (GDN)

בעזרת קמפיין ברשת המדיה של Google, נוכל להגיע לאפשרויות שונות של קהלים – מקהל רימרקטינג (קהל שביקר אצלנו באתר), ועד אנשים שהם מוכוונים רכישה.

קהלים אפשריים בגוגל אדס

רימרקטינג – Remarketing

קהל שביקר אצלנו באתר. לשם כך, נדרש להתקין את קוד הרימרקטינג של גוגל באתר שלכם או לייצר קהלים בגוגל אנליטיקס ולייבא אותם לגוגל אדס.

איך ניתן למצוא את הקוד וההוראות להטמעת קוד רימרקטינג בגוגל אדס?

היכנסו ל- כלים > קהלים > מקורות קהל

תגללו עד לסוף העמוד ושם יהיה לכם את הקוד רימרקטינג.

בגוגל אנליטיקס תוכלו לייצר קהלים קצת יותר מעניינים ומורכבים – כמו למשל אנשים ששהו זמן מסוים בעמוד (כי גולש ששהה 10 דק׳ באתר שלכם הרבה יותר ״חם״ מגולש ששהה דקה).

היכנסו באנליטיקס ל:

באפשרות הבאה תוכלו לסמן שהקהל ייכנס גם לגוגל אדס וגם לגוגל אנליטיקס:
קהל רימרקטינג בגוגל אנליטיקס

קהל עם כוונת רכישה (In-Market)

קהל מסוג זה התגלה כקהל ממיר מאוד כי גוגל יודע לזהות את היסטוריית הגלישה של המשתמשים. קהל זה רלוונטי מאוד לעסקים שהקמפיין שלהם מוכוון לרכישת מוצרים. כמו כן, קהל זה התגלה גם כיעיל עבור רכישת שירותים כמו צילום, סדנאות וכו׳.
על מנת לבחור קהל זה, תלכו לכרטיסיית ״קהלים״ בגוגל אדס ומשם תלחצו על הפלוס הכחול. תקבלו 3 אפשרויות תחת כרטיסיית ״עיון״ ואחת מהן היא ״קהל עם כוונת רכישה״. משם תוכלו לבחור מתוך הקטגוריות האפשריות את הקהל שהכי מתאים עבורכם. 

מיקומים 

מדובר של שיטת מיקוד שמאפשרת לבחור אתרים ספציפיים, ערוצי יוטיוב, אפליקציות שבהם אתם רוצים לפרסם את המודעות שלכם.

למשל, אם אני מוכרת מוצר שמיועד לאוהדי ספורט, אנשים שחובבים ספורט, אני יכולה לפרסם באתר של ספורט 5. 

על מנת לבחור מיקומים, תלכו לכרטיסייה ״מיקומים״ בגוגל אדס ומשם תלחצו על הפלוס הכחול. במסך שתקבלו תוכלו לחפש מיקומים ותוכלו להוסיף באופן ידני את המיקומים שתרצו.

תחומי עניין, דמוגרפיה ומילות מפתח

אני אישית פחות אוהבת להשתמש בשיטות מיקוד אלו כי מצאתי שהם ״שותים״ את התקציב ולא מועילים כמו שאר שיטות המיקוד.

אולם, אם אתם מפרסמים למדינה שהיא לא ישראל, עניין הדמוגרפיה יכול מאוד להועיל לכם. למשל, אם תרצו לפרסם מוצר יקר מאוד לאנשים שהם בעלי משפחה, הייתי ממליצה לבחור באופציה זו. 

הקמת הקמפיין

אחרי שהחלטנו אילו שיטות מיקוד נרצה, נוכל להתחיל בהקמת הקמפיין ברשת המדיה של גוגל.
יאללה, הגיע הזמן להתחיל!

שיתוף:
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on print

Contact Us

יש שגיאה במדריך מסוים?
יש מדריך שתרצו שאוסיף לאתר?
רשמו לי הודעה